KASAM

Solen skiner & det är fantastiskt klar luft ute och höstkänslan är på topp. Förmiddagen har tillbringats i föreläsningssalen & eftermiddagen med Daniella på Bibliokteket med Smothies, böcker & ännu lite mera böcker. 
I helgen kommer Julia på besök och jag längtar redan, känner på mig att det kommer bli en bäst helt & en bäst fest, no doubt about it!

Ja, enligt lärande, hälsostudierna & teoretikerna så infinner jag mig alltså i KASAM - en perfekt känsla ;)






Leta efter en liten svart prick på denna bild, hittar ni den så är det våran
nyvunna vän Eskil KASAM som vi räddade efter att nästan ha drunknat
i min hallon smoothie. Våran ögonsten & motivation för nästa veckas
plugg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0