3 september - NORPAN!

Hej på er!

Studentlivet är igång & så även bloggen! Blev ett litet uppehåll med tanke på att veckan som varit rusat i 120. Uppropet var i måndags och jag tror aldrig jag varit så nervös någonsin, ringde mamma två gånger och väckte min kära vän Julia för att ha någon att prata i telefon med och få lite pepptalk från innan det var dags. Letade efter rosa overaller som symboliserade våra faddrar och tillslut så vågade jag mig fram. Ett snabbt upprop och efter detta hann jag med både att gå vilse i Linköping 1 2 och 3 gånger!

Efter måndagen har de flesta dagarna tillbringats i Norpan, en helt fantastiskt vacker stad. Finare Campus än mitt får man leta efter, huvudet är fullt av info & på måndag startar HEL- kursen:)

Igår var det Pubrunda i Norrköping och ikväll ska jag och Daniella ut och snurra i Linköping, kanske bättre på mitt lokalsinne lite i denna stad!

Puss&Kram
Ingrid

Mitt Campus

Nollning

Linkan

Noll0r!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0