12 September - Söndagskväll

Hej på er.

Efter en fantastisk helg med otroligt mycket kvalitetstid har jag avslutat kvällen med te & en mycket intressant debatt med Mona och Reinfeldt.

Helgen har varit fantastisk, en suprise helg för mami som fyllt år med äventyr och mycket mys i Halmstad. Middag på Restaurang, Ullared, presenter och ännu en gång en liten reminder över hur otroligt, fantastisk & underbar familj jag har. Speciellt mysigt att få tillbringa tid med min lilla Caesar, jag sa till honom en kväll att jag verkligen hade saknat honom och var så glad över att komma och hälsa på, då han ger mig ett stort leende och säger på sin härliga "laholmsdialekt": Har du det :) Han är helt fantastisk.

Nu ska jag kika på ett avsnitt av idol & imorgon tidigt ska jag upp och skriva om lärande.
Så får ni ge er lite tillkänna bloggläsare, skriv en kommentar så jag vet vilka som är inne och kikar :)

Puss&Kram
Ingrid

Caesar i vagnen och Oliver på ryggen,två av mina prinsar :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej hej jag kollar innan det är dags för min sköna säng...kram

2010-09-13 @ 22:13:06
Postat av: Emma

Jag kikar Inkan! :) Hoppas allt känns bra med skolan! Puss och kram

2010-09-14 @ 00:09:58
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: solan

Jag är här och hälsar på...Idol ja...nästa år söker väl du till Idol!!Tycker jag :)

2010-09-23 @ 12:09:52
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0