kanelbullens dag!

Idag är det en hyllning till våran kära kanelbulle som jag inköpte 4 stycken nybakade från bageriet som ligger här i huset till mina tappra målare! För tro det eller inte, men nu är mitt rum helt färdigmålat, möblerna är monterade och väntar på att ta plats i mitt fina rum. Vi har fixat sen klockan ett imorse. Från blått, till finland, till äggskalsvit och det har blivit perfekt.
Nu sitter jag här med Siri som är tillbaka från Paris, slappnar av lite och ska snart hoppa in i duchen och försöka mig på att få ut tovorna i håret av vit färg..
Imorgon blir det introduktion för praktiken, yeeey!
Puss & Kram
från NorrkÖping DUÄ!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Själv firade jag kanelbullens dag på Coldstone. Inte fy skam det heller. Är så sugen så jag döör av att få se din lägenhet, låter som värsta drömmen! Saknar dig fruktansvärt mycket! Hoppas du fått mitt mejl på ett eller annat sätt. Har du? Pusspuss min tuss <3<3

2010-10-06 @ 03:22:02
URL: http://detborjarica.blogg.se/
Postat av: Moster

Vilken mysig lägenhet!! Fått adressen av Karin och spanat in huset på hitta.se och gatubilden. Kramar från gammelmoster som håller koll.....

2010-10-07 @ 15:57:58
Postat av: Moster

Inget nytt på bloggfronten idag heller... Börjar känna mej som en riktig tjatmoster.. Grattis i alla fall på namnsdagen, visste du att Ingrid betyder vacker och älskad??/Kramar

2010-10-09 @ 14:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0