Förbättringsarbete

Hej på er,
dagen har tillbringats med näsan i böckerna och pennan i högst hugg för att göra något slags försök till att ta fram de kreativa inom mig (målning och planch) för mitt förbättringsarbete. Jag måste nog helt ärligt medge att efter timmar med detta arbete påminner det otroligt mycket om en treårings målning. Jag menar med detta inte att treåringars målningar inte är fina, tvärtom helt fantastiska. Dock kanske man hade hoppats på en viss utveckling då man sitter som 21åring och pysslar med detta! ;) Mysigt dag i vilket fall. Imorgon är jag helt ledig, så jag ska upp med tuppen och bege mig till Linköping för en tur till IKEA och framförallt det bästa av allt. Få träffa min kära Elin som jag inte sett på över ett år, underbart.
Fick även en extra lång promenad idag då jag insåg efter att jag efter 20minuters promenad tappat min nya vante, så det var bara att gå tillbaka med Sherlockglasögonen på och se om jag kunde hitta den. Efter att gett upp att hitta min kompis kom jag in i trapphuset och minsann. Där var den! haha
Dagen idag är en enda stor vardagsmotion, jag menar. Lyckades också konka hem på en stor väggspegel genom halva Norrköping, utan sju år olycka. Dock redan med träningsverk!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0