27 Oktober - Tillbaka från Danmark :)

Hej på er!
nu är jag tillbaka i Norrköping och aldrig har jag haft så mycket plugg som snurrar omkring i huvudet. Första föreläsningen handlade om celler, proteinsynteser, citronsyracykeln och jag måste erkänna att jag fick lite smått panik. Är en himlans tur att Liv är kvar i Norrköping så vi får gå på lite extra lektioner hos henne! :)

Har iallfall precis kommit hem efter en guldhelg i Danmark där jag bara chillat & slappnat av:) Jag rullade nästan hem med tanke på att jag både ätit kanelsneiljer, danskbakade lussebullar, rågbröd, fläskstek, you name it! Vi har varit på gaen, gått på museum som var hur häftigt som helst där man fick gå på plats 12 m över ett rum bara fyllt med luft, gjort "homemade konst",  promenixat och chillat! Regnat har det gjort också medan det snöat i Norpan!
Väldans bra med Danmark helg efter en fullproppad tentavecka :)

Nu ska jag städa, och beställa den väldigt billiga ssk litteraturen..
PUSS!





Kommentarer
Postat av: Elin

Fett coolt med plasten, fast du skrev "plats" så först var jag något förvirrad, tills jag såg bilden. :)

Snart kommer jag till Norpis, när du hunnit ikapp lite med plugget så du har tid för lite mys ;)

2010-10-27 @ 21:55:25
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Peter

Nei vad deiligt du verkar ha haft det i Danmark :) Gud vad kul! Du har alltid så bra bilder, jag vill också!

2010-11-08 @ 15:08:28
URL: http://pd-pan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0