19 Oktober - Tentadagar

Hej på er,
förlåt att det är så väldigt få inlägg på senaste tiden, men nu har jag faktist en bra ursäkt! Jag tillbringar som jag nämde i tidigare inlägg näsan i böckerna och pluggar hela dagarna eftersom tentaveckan är i full gång. I tisdags hade vi den skriftliga delen som var värt 40poäng och nu har vi del 2 kvar, muntligt och även en inlämningsuppgift på MAX 400 ord som ska vara inne före klcokan 16.00 imorgon. Då är det något irriterande då man sitter på biblioteket och inser att då jag fått med allt det relevanta är ett papper med 492 ord, inte en check på den.
Det är bara att ta nya tag, infinna sig 08.00 på bibblan imorgon igen & peppa för helgen då jag åker till Danmark.

Puss&Kram
Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0