20november

Efter att ha sprungit i ösregn med ett par genomblöta tygskor från tågstationen så är jag väldigt glad att vara hemma och uppkrupen i soffan med fötterna ordentligt instoppade av mammas filt.
Jobbat idag och det har varit riktigt kul, en paus från allt annat som snurrar runt i huvudet var behövligt. Jag menar, kläder är trots allt lite roligare än cellmetabolism.
Nu ska jag satsa på att laga lite mat för att sen ladda för vad lördagskvällen har att erbjuda, dock satsas det nog på en lugn helg och mys med brudarna, jobba jobba igen imorgon.
Sen kommer Emelie på besök, som jag inte träffat på över 3 år, någonting som jag verkligen ser fram emot :) Jag menar hur mycket nostalgi kan inte söndagskvällen innehålla, thailandsresan, nätter då vi som 14åringar smygit ut för att nattbada, skratt, prat och en stor vänskap.
Underbart!
Puss
Ingrid
( lägger ut en bild på en liten prins som jag längtar oerhört mycket efter just nu)


Kommentarer
Postat av: marielle

åh vad roligt du har fått jobb! vad är det för jobb :) ?

2010-11-21 @ 11:34:43
URL: http://marieeelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0