14 maj - Office & Soliga dagar

Solen skiner på Mallorca & jag har det fantastiskt. Office hela dagen idag då jag ska lägga shema för nästa vecka, en nästa vecka som kommer bli helt toppen.

Jag har min första utflykt, Semesterexpressen, 6 semesterdagar är inbokade, tre kära vänner & världens bästa föräldrar kommer på besök. Kan det bli mer bra?

Igår var vi på Pirates i Magaluff och det var helt otroligt, en akrobatikshow med pirater som är bland de bästa shower jag någonsin sett. Världens stämning i hela lokalen och konster som inte går att beskrivas.  Nu ska jag fortsätta innan det är dags för lunch!

Hade fint hemma i Sverige
Puss!

Kommentarer
Postat av: emilia

Sitter på jobbet och trökar på min rast. Om det hade varit back in the gymnasiedays så hade jag kunnat springa över och knackat på din dörr på vasagatan och myst när det ligger blott ett stenkast härifrån ;) Jag saknar dig och har inte hört av dig på lääänge. hör av dig min vän, förstår att det är busy busy men det vore guld! <3

2010-05-29 @ 10:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0