25 Juni - Sverige Besök & Sommar

Hej på er.
Det är allt glesare mellan blogginläggen, men ibland så kommer allt en liten uppdatering och denna gång från Sverige där jag kom hem som en Suprise. Eyvind skulle döpas och jag bestämde mig att komma hem och överaska och veckan har verkligen varit fantastisk.
Full fart i den svenska sommaren med alla barn hemma i Gärdås, vi har badat, lekt och busat och idag går bussen vidare mot Falun, dock missade jag den första bussen eftersom jag kollat fel i tidtabellen med superpappan fixar och skjutsar mig till Mora. Så Midsommarfirande hos Agnes kommer bli underbart. Jag har njutit av den svenska sommaren som är helt otroligt. Mallorca må vara helt fantastiskt, men ett Gärdås i sommargrönska är otroligt.
Nu ska vi laga lite mat härhemma & jag ska mysa sista timmarna innan nästa bussresa.
Tack för underbara dagar!
Puss Ingrid

Kommentarer
Postat av: mamma

Ingrid, vilka härliga sommarbilder och du njut nu av din tid på Mallis och har du hört något från Göteborg kamisar till väeldens bästa Ingrid

2010-07-04 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0