36varmt & strålade sol!

Hej på er!

Efter en supermysig vecka hemma i Sverige är jag nu tillbaka på Mallorca, men med en stor skillnad. Det där vädret som gjorde att man faktist tyckte att det var lite kallt om kvällarna finns inte kvar. Med 36grader varmt som en av de varmaste dagarna flyter vi omkring i Alcudia. MiniDisco i Poolen och aktiviteter i poolen är väldigt uppskattade just nu! Tiden går väldigt fort och jag kan inte riktigt förstå att jag faktist varit här i 3 månader, sen första dagen då jag kom tyckte jag att Mallorca & Alcudia var fantastiskt och ingenting har ändrats med denna plats.

Nu ska vi iväg och ha Minidisco med barnen & efter detta Pizza Movie Night med alla Teens :)

Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer
Postat av: anna

hallå ingrid, vi har inte fortfarande inte setts sen du åkte iväg på dina uppdrag för första gången!? panik, saknar dig!

2010-07-05 @ 18:55:38
URL: http://annapannanilsson.blogg.se/
Postat av: Åshild

Vi har oxå varmt nästan 30pluss i lördags,bara vi fick vara utan denna förbannade KNÖTT som förstör dom fina sommerkvällar.Tack för besöket, kul att er alla i DÅNE VAR hemma, inte så ofta det händer numera.HA det så skönt i solen...KRAM,.-,.

2010-07-05 @ 23:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0