festa hela natten & surfa hela dagen. Guidelivet är hårt!

Hej alla fina!

Sitter här på kontoret innan det är dags att bege sig hemåt för att mysa lite, jag är ledig imorgon och tänker tillbringa hela dagen på himlans mysig strand och jag längtar redan!

Dagen rusar fram och har tillbringat natten festandes till klockan 7 för att sen ha en fantastisk dag i havet där jag för första gången i mitt liv har stått på en surfbräda & det var så galet roligt. Enorma vågor att flyga runt på och ett enormt blåmärke på både ryggen och armen, ser lite smått misshadlat ut minsann.

Helt enkelt har mina senaste dagar varit helt utomordentligt bra!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: mamma

låter härligt men akta dig för hajarna....kram

2010-01-13 @ 23:11:24
Postat av: HEDVALL

men guuu så härligt! så skönt att höra att du verkar hade toppen!! keep up the good work favvo inkan! puss

2010-01-14 @ 01:56:06
Postat av: Sister Jo

Det kommer bara bli bättre & bättre. Keep on surfing!

2010-01-14 @ 03:08:19
Postat av: Aino

Vilken energi! Good for you, är dock ej avis på vare sig nattvak eller surfbräda, här hade det med säkerhet inte inskränkt sig till blåmärken. I synnerhet inte efter en festnatt. Hade en entimmes telefonseans med din gulliga mamma igårkväll, det var härligt. Kram!

2010-01-14 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0