8 januari - Tivoli & Bowling

Hej på er därhemma!

Här rullar livet på i 120 och jag trivs och just nu känns allting på topp helt enkelt. Igår bestämde vi att det var dags för en tivoli & bowlingkväll, men lite utmaningar där jag självsäkert bestämt från början att jag skulle vinna.. ( det är inställningen som är det viktiga, eller hur). Med tanke på att jag förlorade kvällen med 6 - 2 så blir det nog lite andra utmaningar next time. Åkte på en såndär galen tjur, hoppade runt på en dansmatta, spelade fotbollspel och en himlans massa mer.
Fast det bästa av allt måste ju vara de där underbart snygga speglarna som finns på tivoli, lika roligt varje gång.

Tivoli & Karuseller måste helt enkelt vara lite top notch!

Puss på er från ett +25 grader varmt Canaria


Kommentarer
Postat av: Elin

Naaaajs!

2010-01-09 @ 00:55:11
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Moster

Här på Frösön är det snudd på tövader idag, -16 att jämföra med dina +25.

Väntar på lite bilder från GC!!!

Skulle gärna vilja ha lite bevis på kamelkyssar mm....

Kram/Moster

2010-01-09 @ 15:10:21
Postat av: mamma

Känns bra att du verkar ha fallit på plats..inte bokstavligt....men att du har koll på livet...skulle gärna snabbt förflytta mig, det återstår att se om vi får till det annars får du mysa i soffan med mamsen.....KRAMAR

2010-01-09 @ 18:09:50
Postat av: anna

kul att du har det underbart i ett + 25,

medan jag ligger i sängen och fryser, här utanför är det - 30 förstår du!

puss på dig ingrid <3

2010-01-09 @ 22:40:53
URL: http://annapannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0