4februari - Las Palmas, Golf & 5 stjärningt hotell

Hej alla därhemma!

Hoppas att ni har det bra i kylan, jag har det bra i värmen ;)

Igår började våran teamdag då vi endast fick med oss packningslista för att bege oss ut på äventyr och jag kan berätta att det har varit riktigt riktigt kul. Fick börja dagen med golflektion på en av Kanarieöarnas finaste golfbanor, dock måste jag väl erkänna att jag inte är någon talang, det bästa var att tuta runt i golfbilen och leka snobb ( haha, förlåt Andrea!). Fick pröva på att slå lite också vilket faktist var ganska spännande.

Vidare körde vi lite sicksack och runt i korsningar för att tillslut komma fram till Las Palmas där natten tillbringades på 5 stjärningt hotell med en helt underbar frukost. ( kvällen tar vi inte på bloggen, den avslutades iallfall klockan väldigt sent då det slutade med att alla var livrädda för vår kära Ingvild som började leka att hon var en demon)

Idag har vi shoppat, varit på sightsing i Las Palmas och åkt runt i en såndär röd buss och det har bara varit supermysigt, körde även förbli Gladan som jag seglade med för några somrar sen, superkul.

Sist, men inte minst hamnade vi i en enorm bilkö som tog ungefär 1 timmes tid, dock var det den absolut bästa bilkö jag någonsin suttit i, härliga människor, god musik och lite galna händelser så löser man allt.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin

Ah, najs. Förutom bilkön. Ja, Ingrids sömnspöke är sannerligen hemskt. Jag har fått tillräckligt många smällar ;)

2010-01-04 @ 20:33:55
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Solan

Härligt!!! Du verkar trivas med livet....Kram

2010-01-05 @ 16:34:08
Postat av: Ingrid

Det VÄRSTA Elin är att Ingvild faktist inte är jag, utan en norsk tjej som är värre nattspöke än självaste ingrid själv! den du...

2010-01-05 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0