24janurari - Sverigesemester

Hej på er därhemma!

Så var det bestämt, bokat & klart och det känns topp. 3 februari ( om allting går enligt planerna) så tar Ingan flyget för en veckas mys med vänner och en väldigt efterlängtad familj. Några dagar i Falun, mys i hemma med familjen & bara en massa bra saker:) Förhoppningsvis kommer jag med flyget till Borlänge så då är jag ju nästan hemma redan då.

Annars är allting på topp, ska iväg på lite finsk kareoke ( jisses)  ikväll för att sedan ladda för en ny härlig vecka i ett 28gradigt varmt Gran Canaria. Loro Parque på Teneriffa, Supercat Katamaran & Bonde Marknad i San Mateo är några av de planer som står på nästa veckas lista.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Lisa borg

Shit bruden, vad är du ute på för äventyr?! Det låter ju helt galet! :-D Puss på dig från lisa fisa från usa

2010-01-24 @ 23:59:39
Postat av: Alexandra

Åh, underbart att du kommer hem :):):):):) skall vi skypa någon dag så vi kan kika på resor till mig tillsammans och se om vi hittar något bra????????????

2010-01-25 @ 12:32:32
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Eva-Lena

De e helt rätt Ingrid, hem och få lite Gärdåsluft!!

2010-01-25 @ 13:55:19
URL: http://mxfredda.blogspot.com
Postat av: mamma

Jajemensan tycker precis som Eva-Lena lite kylig Gärdåsluft och mammamys....längtar...kram

2010-01-25 @ 18:49:26
Postat av: Mary

Åh Ingrid vad jag saknar dig!

2010-01-27 @ 11:17:40
Postat av: Emilia

Å ja vad det låter bra! kanske till och med att vi hinner ses :)

2010-01-27 @ 12:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0