21 januari - Flygis

Hej på er därhemma.

Ett litet tag sen jag uppdaterade nu, men kände att det var dags. Dagarna går väldigt fort och här händer det en massa saker hela tiden, idag hade jag halvt fridag och bestämde mig för att ta en tur till stranden. Förra fridagen var det 15 i solskyddsfaktor varav alla konstaterade att jag är blekast här, så nu sitter jag här istället och kan absolut konstatera att jag blivit Miss Redface:)

Shemat för nästa vecka kom precis och på tisdag ska vi till Teneriffa på Loro Parque & jag längtar redan!

Puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

gott att få prata lte med sin kära dotter...låter toppen att ta en tur till Teneriffa....hur skulle du hunnit plugga som slängdes in i guidelivet utan större förberedelser....du är bäst kram mamma som hoppas att vi syns snart

2010-01-21 @ 22:44:24
Postat av: Alexandra

Åh, det låter toppen baby. Har du sett något mer på resor? Jag letar för fulla muggar men det verkar inte finnas något bra? Kanske är typ sista minuten man skall ta om man skall få det billigt? Ja, i alla fall, jag fortsätter leta så får du njuta till max där nere tills jag kommer - då njuter vi ännu mer haha :)

2010-01-21 @ 23:17:30
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Elin

Du har så lätt för att bli miss red face du ;) Man måååste smörja, så enkelt är det. :)



Alltså bara tanken på sol, värme och strand gör mig till miss green face!

2010-01-22 @ 00:23:07
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag gillar dig vilken färg du än har.........kram

2010-01-22 @ 10:18:04
Postat av: Åshild

När jag läser din blogg så förstår man att du trivs med livet. Jag har varit på Teneriffa o besökt Loro Park så du blir inte besviken.Her på holen år allt ok,SKÖNT att din morsa har kommit hem.Ha det gött.KRAM.

2010-01-22 @ 14:00:49
Postat av: Emma

Tja, Allt bra ? :) Tänkte höra lite med dig, om hur länge du ska vara kvar nere där, för jag är jätte sugen att komma ner och hälsa på dig efter att jag slutat jobba ? :D Pussss :)

2010-01-24 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0