9februari - Väskor packade & flyget mot GC!

Sitter hemma i Malung och nattsuddar lite innan det är dags för sömn & för att imorgon ta flyget tillbaka mot GC. Har en liten nattlampa tänd och sitter och tänker på hur underbar veckan har varit, vilka fantastiska vänner jag har och hur bra livet är. Det som också är lite facinerande är det där med byte av platser i världen, utanför fönstret snöar det och det är riktigt kallt i luften medan jag vid den här tiden imorgon befinner jag mig på en helt annan plats där det ryktas om strålande sol.

Tack för en perfekt Sverigevecka & nu satsar vi på två perfekta GC månader!
Puss&Godnatt


Två underbara vänner en underbar sommarkväll :)
Massa kärlek till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0