18februari- Storm

Igår kväll var en utgång planerad med ändrade planer. Efter Service så fick jag uppleva den största storm jag någonsin sett. Påväg hem från sista hotellet blev jag längst vägen mött av två flygande soptunnor, en telefonkiosk och stenbumlingar som låg längst hela vägen. Bilen drog åt vänster och hela Puerto Rico var becksvart eftersom det blivit strömavbrott överallt.

Under natten har jag bara lyssnat på ljuden utanför fönstret och sett hur det har blåst i mina gardiner. Vaknade imorse av varm sol, jag blåser fortfarande nästan bort så fort jag öppnar dörren, men tänkte iallfall se om jag & solstolen inte blåser bort vid poolen!

Ekströms får vänta!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Johan

Wohoo du klarade dig!

2010-02-18 @ 13:50:17
Postat av: Elin

Oj jösses! Tur att du kom hem utan att bli krashad av telefonkiosk eller stenbumlingar!

2010-02-18 @ 17:12:00
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Malin

Vilken tur att allt gick bra snygging.

2010-02-18 @ 19:26:35
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jag tänker på dig baby <3

2010-02-18 @ 22:50:30
Postat av: Emma

Oj vad läskigt! Ja, passa dig för telefonkioskarna!

2010-02-18 @ 22:52:27
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: mamma

efterlysning alla som ska till G.C, tag med nyponsoppa till Ingrid...grattis till mallis kram var rädd om dig

2010-02-19 @ 22:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0