22 December - God Jul!

Imorgon är det sista dagen i skolan innan tåget ( förhoppningsvis) går raka vägen till Halmstad för att äntligen få jullov. Jag har slagit in alla julklappar, packat 4 väskor så det ser ut som jag ut som guide igen & det finns ingen som längtar mer än jag efter att få mysa med min lillprins Caesar och vänta in resten av familjen som kommer:)
Om uppdatering inte kommer nu innan julafton så säger jag GOD JUL TILL ER & ETT GOTT NYTT ÅR! Två dagarna helt ledigt ska jag ha, resterande dagarna av jullovet blir tillsammans med kära Haug och hans celler, puha!
Ta hand om er och njut av julen, snön och allt mys.
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Johan

God Jul redan nu Ingriiid : )

2010-12-22 @ 11:30:34
Postat av: Elin

God jul fina du!!! Jag tar också två dagar ledigt, julafton och juldagen. Sen är det jobb jobb jobb bland skaljackor och termokjolar. :)

2010-12-22 @ 16:22:11
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Aino

God Jul själv Ingrid. Jag skickar inga julkort så den här chansen vill jag inte missa att hälsa till dig och hela familjen. God Jul på er allesammans och ett riktigt Gott Nytt År! Om min familj vore här skulle de säkert hälsa. De kommer imorgon, till ett mycket kallt och jullikt Stockholm. Och granen barrar redan för fullt, innan jag ens hunnit få fram den ur nätet. Nät, bara en sån sak - nu talar vi Stockholm!

2010-12-22 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0