17 december - Tentadags

Hej på er.
Nu var det väldigt länge sen jag uppdaterade i bloggen, men det har varit så mycket att göra att tiden inte funnits till. Jag har varit på IDOLFINALEN i globen och den kan inte beskrivas mer än att den var bättre än bäst! Gått på Julmarknad i gamla stan och känslan av att befinna sig där, men massor av snö, julmusik och små röda stugor där dom sålde allt möjligt var lite som att befinna sig i Kajsa Kavat tiden. Helt enkelt underbart mysigt.

Sen efter detta har det varit full fart med skolan, därför datortiden lyst med sin frånvaro. Idag mellan 14.00-18.00 har vi tenta, så ge mig tusen tankar och håll tummarna. Har haft min första praktik på sjukhuset vilket var jättespännande, har tagit stick i fingret på patient, blodtryck och prövat på lite allt möjligt!

Nu blir det frukost, julkalender, första att läsa igenom allt en sista gång.
Ikväll blir det julmys & paketlekar med världens bästa tjejer!

Puss!
Ingrid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0