Höstsverige

Det är höst hemma nu och jag tror att efter lång tid i värmen och utomlands så kan man inte låta bli att tycka att det är mysigt. Luften är helt klar och löven börjar redan skifta i lite gul nyans, varje kväll har vi gjort brasa och det blåser härligt utanför fönstret. Dock blev jag totalt sönderskrattat av min kära mor igår, vi skulle ut på en promenad med Hektor i skogen & jag hade förberett mig ordentligt med vintervantar, stickad mössa, tredubbla tröjor och raggstrumpor i skorna. Tydligen var jag lite för tidigt ute då mamma och resten av vänskapskretsen tyckte att det räckte bra med en liten fleecetröja!

jaja, jag jobbar väl för att undanhålla höstförkyldning, eller något :)

Puss&Kram
Ingrid




Kommentarer
Postat av: solan

Hahaha...du e rolig du...vantar nu????

2010-08-28 @ 20:37:35
URL: http://m-fors.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Hahhaa, toka där! :D

2010-08-29 @ 02:01:54
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0