29 Augusti - Nervös

Hej på er

Nu sitter jag hemma i Malung och skriver sista inlägget innan bilen går vidare mot Linköping, det var längesen jag faktist var lite nervös, det är ju trots allt någonting helt nytt. Det kan jämföras lite med första gången jag åkte ut och jobbade i Gran Canaria, jag satt där på hotellrummet med tusen snurrande tankar, hittar jag gaten, missar jag bussen till flygplatsen, fixar jag jobbet. Nu går tankarna i ungefär samma bana. Hittar jag till uppropet, går jag vilse det första jag gör, hittar jag min klass. Jiises.
Sen har det blivit lite snbba puckar & ändringar också, kommer plugga i Norrköping istället för Linköping, först blev det en riktig chock, men nu känns det faktist spännande. Har fixat boende från första Oktober så startar upp lite lugnt hos Häggbergs :)

Nu ska jag äta min femte mammamacka innan jag ska packa ner det sista i mina blytunga väskor, dagens fråga: Kommer jag överhuvudtaget komma ut ur huset med denna enorma packning?

Puss&Kram
Ingrid


En dag i Palma, Mallorca :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Va? Norrköping?!

2010-08-29 @ 20:21:26
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0