30 April - Valborg på Mallorca

Hej på er därhemma!

Förlåt att det var ett tag sen jag skrev, men nu är bloggen igång igen. Det är bara så mycket roligt som händer att jag inte riktigt hunnit med :)

Ännu en dag i Paradiset då dagen bestått av Powerwalk, Basketboll, Volleyboll, Minidisco & massa roligt. Seaclub är fantastiskt och att varje dag möta nya härliga människor är det bästa.

Under pausen med bloggandet har jag hunnit med en massa. Har varit på Legendariska Mallorca då jag fått se en stor del av Mallorca och lärt mig massa spännande. Jag har åkt ett gammal tåg i Soller med apelsinlundarna en meter utanför fönstret, stannat & ätit glass i fantastiskt fina hamnar och njutit av solen och allt som finns att se. Jag tillsammans med resten av guiderna i Alcuida har varit på Rancho Grande & galloperat längst solnedgånger & alla har vi prövat våra vingar till stapplande Linedance steg.

Idag är det Valborg därhemma och jag kom på det då det var en gäst som nämnde det imorse, tänkte tillbaka på alla gånger vi stått hela familjen med tröja på tröja så man håller sig varm för att kika på Majbrasan utanför Jägra & sedan ta bilen runt Malung för att kolla på alla brasor och fyrverkerier, lite mysiga barndomsminnen. Så ha en mysig kväll därhemma! :)

Allt är helt enkelt undebart & Mallorca är fantastiskt!
Puss&Kram
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Moster

Förlåt om jag var lite otålig igår!! Nu är jag nöjd.

Kul att tåget i Soller existerar fortfarande, åkte med det för 100 år sedan (nåja åtminstone 50)Det var i charterns barndom óch jag skulle nog inte känna igen Mallorca idag.

Kram/Moster

2010-05-01 @ 08:59:52
Postat av: Emilia

Åh vännen jag saknar dig! ring nån dag om du får tid, får som inte svar när jag försöker nå dig. pussipuss

2010-05-02 @ 19:50:25
Postat av: Åshild

hej Ingrid. I DAG TISDAG SNÖAR DET HÄR HEMMA.Vi vill oxå ha sol o värme.H OPPAS DU MÅR BRA.KRAM¨¨

2010-05-04 @ 10:09:27
Postat av: mamma

kul att du tänker på våra braskvällar i Gälås....och hur livet nu ser ut...ha det gott världens bästa Ingrid....saknar dig

2010-05-07 @ 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0