8mars- Helgmys

Hej alla därhemma!
Hoppas att ni mår bra och har haft en fin helg, det har jag:) Tänkte skriva ett litet snabbt inlägg för att uppdatera om att jag mår tiptop och har det bara fint i Laholm och fortfarande myser jag dagarna långa. Caesar är en underbar liten sötnos som ler 99% av tiden och jag lär honom hela tiden nya trick.  Jag vet inte hur uppskattat det är, men jag gillar det! Jag menar, mostrars största uppgift är väl att lära ut saker som man egentligen inte får göra? Typ hur man klättrar upp i sängen och kastar sig baklängest ifrån fönsterbrädan. Caesar älskar det, varje morgon kommer den leénde lilla krabaten in för att klättra upp i min säng, vidare upp i fönstret, sen tar han tag i rullgardinen, slänger sig bakåt och skrattar så han kiknar! Man kan inte annat än att konstatera ( ännu en gång), att han är underbar.
Idag har det varit mysdag, vi har rensat ut Kestis kläder och jag har försökt ta efter Alexandras tricks ( jag vet, jag lyckades inte lika bra som du, men liite granna iallfall!). Jaa, för då Alexandra gjorde min klädresning kände jag mig som en dålig idoldeltagare och hon var Svartling ( dock har du ingen flint), men huh vad det flög grejer till papperskorgen!
På fredag kommer mammsi&pappsi hit, underbart mysigt ska det bli och jag längtar!
Jag skulle egentligen maila Godtman nu om en uppdatering över helgen, men det får bli imorgon då jag vaknar, så får du det då du vaknar för jag är alldeles för trött för att egentligen blogga över huvudtaget. Och du vet att jag saknar dig A, enormt.
Nu ska jag springa mot sängen, sova med alla lampor på och snabbt borsta tänderna, för ja. Det blir så då man kollar på Beck en söndagskväll, haha.
Puss&Godnatt
Ingrid




Kommentarer
Postat av: alexandra

Det låter som du har haft en bra helg vännen... om än inte i goda vänners lag. Vi hade en helg där det många gånger återkom en känsla av att något saknades.... Svårundvikligt liksom. Nu har jag gjort en kopp thé, skall bädda ner mig i sängen, slänga på en ny omgång av Missy Higgins och skriva mail till lilla Ingrid. Pussinuss!

2009-03-09 @ 02:51:00
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Elin

Hur söt är den där ungen liksom! Shit! Jag förstår verkligen att du är en stolt och glad moster! :) KLART du ska lära honom allt man inte får, det är garanterat en mosters uppgift. Det blir också din uppgift att ge honom de bästa födelsedagspresenterna och julklapparna och även att ge honom alldeles för mycket pengar helt utan anledning, eller bjuda på glass jämt. Typ... ja..



Saknar dig min pärla, men mötet är nära, hoppas jag! PUSS

2009-03-09 @ 09:58:15
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Britta

Välkommen hem! Har inte följt med så bra i din blogg, men det gläder mig att snart få se dig. Kram Britta

2009-03-10 @ 18:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0