10mars- Sverige

Hej alla därhemma!
Förlåt för att jag är segast i världens på att uppdatera, men här kommer en! Haft en supermysig dag idag, visat mina balettkunskaper och dansat balett i Kesti&Jonas vardagsrum med Caesar som en nöjd domare till mina kunskaper. Undrar varför jag inte gick estet dans, och så 1 och så 2 och PLIE och sträääääck. Knän och tåååår!
Okej, är förtillfället lite för övertrött så jag tror jag slutar blogga för dagen efter som det bara fylls med mer svammel, haha. På torsdag ska jag tjäna min första Sverigekosing tack vare en viss sötsis, ska jobba på dagis mellan 9-13.00 så det ska bli mysigt!

Andra delen av VI finns i Denver, och jag är bara ett telefonsamtal bort, du är bäst.
Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0