9januari- Vail&Bergen

Hej Sverige!
Nu är det dags för packa tvätta och fixa innan det bär vidare mot bergen över helgen, ska dit med Violene och hennes kompis och en mer peppad Ingrid får ni nog leta efter. Dock tror jag att jag har fått magkatarr eftersom jag gått med superont i magen och mått illa hela dagen, men sen kom jag på den smarta idén. Att om jag nu ska ta mig i kragen och en dag lära mig åka snowboard, så kommer jag troligtvis få mer ont i rumpan än vad jag har i magen, så det är ju positivt:)
Igår var jag miss gourmetkock ( okej en överdrift, jag lagade köttfärssås), men till saken. För första gången i livet varken brände jag, överkokade, underkokade eller osaltade jag den, bra Inkan bra!
Nu ska jag packa väskan och så kan ju ni i Sverige hålla tummarna för att jag kommer hem med ben, armar, och även fingar i något helt skick!
Puss&Kram
Ingrid

Kommentarer
Postat av: marielle

finaste du. vad roligt med nya äventyr! :) du har sådan tur som kommer iväg på sådant. jag har planer på en visit till paris men vi får se vad som händer med den :) jag SAKNAR dig.

2009-01-09 @ 22:11:18
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Aino

Jag läser din blogg kontinuerligt men den där hajen känner jag inte igen? Hade den en god andedräkt?

Tur att du är med på så mycket skoj Ingrid, jag får leva genom dig. Själv sitter jag timme efter timme, dag efter dag, vid min dator och ugglar. Det enda roliga jag unnar mig är nån promenad, På spåret, samtal med barnen samt inte minst din blogg! Många kramar från /Aino

2009-01-10 @ 08:20:21
Postat av: Kesti

Hej!

Akta din söta lilla bakdel, den är inte så välvadderad om landar på den. Krya på stressmagen med, det kanske blir bättre när du kommer ut på lite åkning i pisterna.

Kramar

2009-01-10 @ 22:10:41
Postat av: Johan

Berätta hur blå du blev om rumpan! för jag kan nog vara med och tävla haha, slår söder mig här i sälen. So long!

2009-01-11 @ 20:13:56
URL: http://johanberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0