3januari-Lördag

Vissa saker måste man, annars är man bara en liten lort. För att citera skorpan Lejonhjärta och Astrid Lindgrens alltid kloka ord.  Och när man gör dom där sakerna som man oroat sig för så tror jag att man växer. Man ser att man klarar av det och att det oftast inte är som man föreställt sig, oftast ter sig saker mycket bättre. Och alltså har man fått med sig ännu en liten lärdom att ta med sig i bagaget, man måste våga.
Idag är det lördag, tänkte först åka och bada men eftersom Alexandras pojkväns badbyxor lyste med sin frånvaro, så bestämde vi oss för skridskoåknining, men eftersom det tydligen stängde för öppenåkning så styr jag bilen mot Cherry Creek. Förvånande va? ;)
Violane ringde mig igår, var planerat att vi skulle åka upp och rida nästa helg, men eftersom det är väldigt kallt öppe i bergen så är planerna ändrade till de bättre. Vail en helg i deras stuga tillsammans med Claire, Violene och skidåkning, jag längtar redan så jag bli tokig och förbereder mig för shoppstop eftersom jag troligtvis kommer bli ruinerad på detta vackra och omtalade skidställe.
Nu ska jag hoppa ur mjukisdressen, ladda för cherry och för att för första gången någonsin ikväll gå på sushirestaurang, ingrid med 15.000 fördomar om denna råa fisk, vi får se om jag får rätt.
Puss&Kram från ett igår +20 grader varmt, till ett idag -10grader kallt USA!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sushi är asgott, men döm inte efter första gången. De flesta brukar börja älska det först efter andra gången! Det är ju en väldigt speciell smak, men helt fantastiskt god!

2009-01-03 @ 23:50:03
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Kesti

Hej!

Det är helt otroligt vad du är duktig, du klarade det!

Bra jobbat, vi får höras lite mer så får du berätta. Här är vi alla mycket mycket imponerade och stolta.

Kramar.

2009-01-04 @ 13:50:14
Postat av: Hanna

Jag är stolt över dig världens bästa Ingrid:) och jag saknar dig i massor!

2009-01-04 @ 21:35:35
Postat av: Hanna

Jag är stolt över dig världens bästa Ingrid! och jag saknar dig som bara den!:)

2009-01-04 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0