9februari- Känslan

Det är svårt att översätta känslor till ord, men jag ska försöka bara för att jag vill dela med mig till er av det.
Tog en lång springtur idag, strålande sol med ordentlig vind som riktigt biter tag i än då man kommer ut genom dörren. Jag bara sprang med musik i öronen, utan att tänka på var jag skulle hamna tills jag blev alldeles slut i hela kroppen. Stannade upp vid en vacker sjö och gick ut på en lång träbrygga, med de snötäckta bergen som utsikt långt bort i fjärran. Där låg jag, på rygg med Eva Cassidys, Fields of Gold i öronen och bara såg rakt upp på en klarblå oändlig himmel.

Jag fick den där känslan, frihetskänslan, lycklighetskänslan av att inte har ett endaste bekymmer i hela världen.
Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer
Postat av: marielle

åh. att vara lycklig är det finaste jag vet. en sådan där stund då allting bara känns bra & man inte har något att oroa sig för, det är otroligt. helt sanslöst.

2009-02-10 @ 10:52:54
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Åhhh, underbart! Älskar när det händer!

2009-02-10 @ 18:34:48
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Simon D

Stämmning!

2009-02-10 @ 22:56:38
Postat av: Kesti

Hej!

Det låter verkligen härligt. Fram för fler sådana dagar.

Kram.

2009-02-11 @ 09:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0