6februari- Solsken och matlagningsnotis

Klockan är 11 på kvällen här och kände att det deffinitivt behövdes bloggas för att ge mig själv dagens ros. För första gången på 5 månader har jag inte tänt eld på varken spis eller ugn, skapat gröt av något som skulle bli ris, bränt fast mat och kokat över litervis med potatisvatten. Nej, idag fixade jag en korvstroganoff med ris och jisses amalia, den var t.om med god! ;)
Förövrigt insåg jag precis att jag pratat med min bror på skype i 30minuter och totalt glömt bort att säga grattis ( får hoppas på att du missar min 20års dag nu!), men iallfall: GrattisGrattisGrattis! Ännu en solig dag med 26grader varmt, två timmar i gräset och en hel massa skypande, underbart.
Elin har precis åkt hem efter myskväll och massa greys anatomy, imorgon är det fredag och vi ska susha oss, kan även tänkas att shopping finns med på listan!
Puss&Kram
Ingrid

Konsten att välja den rätta, råa fisken med full fokusering....


Kommentarer
Postat av: marielle

ja där ser man. 26grader, du kommer ju liksom vara brun när du kommer hem från colorado, & inte googlebränna utan semesterbrun. haha :) jag saknar dig coconut & grattis till matlagningen!

2009-02-06 @ 10:10:35
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

GOO INGRID! :) Asbra!

Vilken fin jacka du har på bilden!!!

2009-02-06 @ 16:22:27
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: mamma

Hej Ingrid

Ja det låter bra med maten, nu får vi middag när du kommer hem.Fö är vi inte så matfriska då alla inklusive Caesaar haft magsjuka inte trevligt usch och fy...men idag tycks lillen må bättre, tack och lov..dessutom fyra gäster varav tre blev sjuka inatt Jocke och Co..Hälsa gör Kesti och alla i fmiljen

2009-02-07 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0