1februari- Korvkastning, bravader och en ganska obeskrivlig helg.

Hej alla därhemma!

Söndagkväll och jag sitter och klurar på hur jag ska summera denna helg som varit utöver de vanliga, fylld med så många bravader, absoluta saker som egentligen inte kan hända, men som händer och mycket därtill. Jag skulle sätta denna helg på top3 listan sen jag kom hit. Har för första gången i mitt liv hamnat i fight och varit mycket nära att skaffat mig en riktigt snygg blåtira från en "glad" fransyska( jag har dock inte gjort någonting!), det enda jag gjorde var att utöva balettlektioner skulle man väl kunna säga? Men jisses, det gör jag aldrig om igen och jag ska nog hålla mig till teater för att undvika smällar!
Fredagskvällen tillbringades med Alexandra där vi bakade brownies och myspyste med äggkartonger, läskförpackningar och film, vi skrattade som bara vi kan och övertröttheten gjorde att alla ord som hoppade ut ur munnen, blev total pannkaka.
Lördagsmorgon och en varm sommarsol som kommit tillbaka hälsade oss välkommna och frukosten tillbringades mot husväggen utomhus, underbart. Vidare mot Cherry Creek för shopping och present till Sophies 21års fest och vilken fest det blev. En topnotch fest med så mycket roliga saker som inträffade, tror dock att jag får göra ett bloggstopp för 50% över vad som inträffade denna kväll. Jag ser  däremot fram emot att ta ett skypesamtal med Kesti, uppdatera henne och skratta ännu mera över dessa bravader som Inkan självklart fixar. Kvällen blev fylld av skratt, dans, födelsedagspresenter och massa härliga människor. Vi var dom enda svenskarna vilket också var ganska roligt, att lära Amerikaner prata svenska är ett helt äventyr, göra hoppkort och vara vaken längst är också det en bravad. Då festen började lida mot sitt slut var både jag och Alexandra fortfarande piggeliner och dom ända som kunde hålla sig vakna tillsammans med oss var två amerikaner, "Carrot&Bratt" som åkte hem då klockan var sex och vi beslutade oss för att sova, vad händer? Vårat rum där vi ska sova är låst och alla sängar är upptagna, tur att vi fixar och hittar ett gym där vi kryper ihop på golvet, slår igång kaminen och somnar gott. Somnar gott och vaknar till en ny strålande morgon efter 2timmars sömn. Franyskan som gett mig på nyllet är försvunnen, Inkans lögner om Alexandras boobisar skrattar vi fortfarande så vi gråter åt och sedan beger vi oss vidare hem mot Alexandra för lite mera sömn och lunch på maxmax mysrestaurang. Lunchmys, snicksnack och ett söndagens avslut tilbringades på starbucks med en kopp varm chocklad och massa mys:)

Denna helg kan inte beskrivas mer en helt galen, har träningsverk av allt skratt och alla svenglish ord som sagts. Finns så mycket att beskriva, berätta och uppdatera, men får göra ett stopp nu annars blir bloggen överfylld och jag tror ändå inte jag lyckats få med mer än hälften.
Puss&Kram
Ingrid















Kommentarer
Postat av: Elin

HAhahaha, låter som en heltypsisk galen Inkan-helg. Jag hoppas verkligen jag får mer utvecklade versioner av alla bravader någon kväll på skype! PUSS

2009-02-02 @ 09:33:23
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: marielle

Ingrid, varje helg skriver du: "jag vet inte hur jag ska kunna förklara denna otroliga helg" haha, ja jag är så sjukt glad för din skull! fortfarande lagom sur på alexandra för att hon får vara med dig varje dag & många nätter men ja. SNART är du MIN & då släpper jag dig aldrig! SKYPE snart, porfavor, jag åker ju hem!

2009-02-02 @ 10:07:19
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: alexandra

Den där Marielle har så rätt. Alla borde vara avundsjuka på mig för att jag får spendera så många dagar och nätter med dig (ja, TILL OCH MED NÄTTER haha) Men snart är du gonnis.................................................................................... det är inte lika nice. Men nu njuter vi för fulla muggar och så tar vi resten på flygplatsen den 28/2 klockan åtta:nollnoll. Tills dess: MASSOR AV MER GALNA OCH OBESKRIVLIGA DAGAR!

2009-02-02 @ 22:02:50
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Kesti

Hej!

Den svenska balettakademin undrar om du är tillgänglig för lektioner i dina bentrick, rakt upp är inte samma sak som rakt ut :)

Hur som helst, bra att du inte mailar eller bloggar Hoppkorten eller vad man ska kalla dem....se upp när du spelar bowling nästa gång, det menar jag.

Stora kramar och mamma hälsar att du ska akta dig för fransyskorna om du inte begriper det själv :) Ho ho.

2009-02-02 @ 22:09:46
Postat av: Johan

where ingrid is, action is (H)

Låter som din helg var bättre än min med massa bravader! Hoppas du mår gott och hope to hear from you soon!

2009-02-03 @ 13:21:34
URL: http://johanberattar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0