18februari- Att må som man förtjänar?

Det finns ett ordspråk som säger att man mår som man förtjänar, och detta måste då betyda att jag varit riktigt riktigt elak. Sen jag kom hit så har jag aldrig mått såhär dåligt, hostat så jag har spytt flera gånger, fryser, svettas om vartannat och har en hemsk huvudvärk och hals. Sov ingenting igår natt, vilket resulterade i att jag var helt utmattad under gårdagen och livet kändes som en slowmotionfilm.
Det är vid sånna här tillfällen man vi ha mamma nära till hands, krypa upp hos henne i soffan, äta hennes mammamackor och dricka det te som hon brukar dricka, det där som aldrig blir lika gott då man gör det själv.
Mår iallfall bättre idag efter att ha sovit väldigt många timmar, så förhoppningsvis mår jag ännu bättre imorgon och alltså måste det betyda att jag mår tiptop på fredag, bra! För det är på fredagar och helger man måste vara laddad och fylld med friskhet!
Jag hatar dock att dom inte har piggeliner i USA, det hade varit perfekt. piggeliner och en mamma Söderbäck.
Puss&Kram
Ingrid

Knocked out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Att vara krasslig är verkligen ingen höjdare, men du är säkert pigg igen på fredag så att du kan ta dig an helgen med dina vapendragare.

Annars är det mest bara att stanna i sängen, dricka te, om än inte mammate, och äta vad du kan få i dig. Finns kanske någon liknande isglass....

Krya på dig massor, här kommer massa kramar så att du blir piggare och kan leka i helgen.

Kramar

2009-02-18 @ 20:26:07
Postat av: Kesti

Hej!

Det var jag igen som skickade nyss, du ser strålande ut på bilderna måste jag säga.

Kramar

2009-02-18 @ 20:33:37
Postat av: malin

Åh, det är hemskt att vara sjuk när man inte har mamsen i närheten. För det finns väl inget bättre än att bli omhändertagen när man mår dåligt, och det finns ingen som är bättre på att ta hand om än mammor. Du får gärna våldgästa mig! :D

krya på dig nu :)

2009-02-18 @ 21:54:40
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Aino

Synd om dej Ingrid! Tänker på dig. Kram! /Aino

2009-02-19 @ 08:42:45
Postat av: Maja Fogel

Stackare Ingrid. Jag hoppas att du är på bena snart igen. Själv så börjar man bli lite nervös. Jag ska åka tjejvasan på lördag. Dagarna går väldigt snabbt nu. Du får ha det så bra.



Kram Maja

2009-02-19 @ 10:45:50
Postat av: linnet

snygga bilder etage-ingrid!! du är dig lik ;D ;D

2009-02-19 @ 23:32:51
Postat av: Elin

Ajajaj stackars liten. Usch och fy!

2009-02-21 @ 21:21:29
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0