13februari- Fredag

So happy that its friday!
Alexandra och Lina kommer hit för mys, imorgon ska vi till Colorado Springs Goldens of Gods, ett ställe som sägs vara supervackert så vi packar och åker på lite alla hjärtans dag mys&äventyr! Ja, för imorgon är det Valentines day och även denna holiday är som alla andras Amerikas speciella dagar, fylld med hjärtan, nallebjörnar, ballonger som hänger i vilken affär man än går in på och lovemusic everywhere!
Fast trots allt kan man inte komma ifrån att det är lite mysigt, jag menar. Man ska alltid uppskatta varandra, alla dagar om året och ännu mer, och även om vi är i ett hyperland så tänker jag passa på att tänka lite extra på er därhemma imorgon. Det finns så många underbara människor på andra sidan klotet, som man delar massvis av olika  minnen och äventyr med, och som jag saknar och längtar efter massvis!
Sen tänkte jag passa på att vara lite nyfiken också, på statistiken kan man se hur många som läser bloggen och igår låg den runt 35pers, så lämna en kommentar idag har jag lite kik på vilka det är!:)
KÄRLEK




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det är ju aldrig fel att uppmärksamma de man älskar lite extra!

Måste bara säga, Inkrud, hur otroligt stolt jag är över hur duktig du är på att lägga in bilder snyggt!! Man kan ju nästan tro att du är lite teknisk någonstans innerst inne :) Din blogg är verkligen himlans fin och bra. :D

2009-02-13 @ 19:24:35
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Aino

Hej Gumman! Ja här har du en av dina läsare. Har den äran på Alla hjärtans dag! Här är en strålande vinterdag fast jag bor i Enköping. Jag ska bjuda Elsie Johansson på middag idag så det ska bli roligt, hon sover över så att vi får prata ihjäl oss ungefär som du och dina kompisar there over. Barnen har fått allahjärtanshälsningar per post och på måndag ska jag fira Mary i Uppsala att det är exakt 21 år sedan vi fick henne.Det är säkert ingen tillfällighet att det ligger invid Alla hjärtans dag. Kramar! /Aino

2009-02-14 @ 09:16:14
Postat av: Gammelmoster på Frösön

Hej på alla hjärtans dag, egentligen ska den dagen firas varje dag. Jag kollar och läser din blogg varje dag och blir riktigt sur om det inte kommit något nytt... Kramar/Kerstin

2009-02-14 @ 09:34:27
Postat av: Malin

Jag läser :) Glad alla hjärtans dag gumman!

2009-02-14 @ 12:08:22
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Maja Fogel

HejIngrid

Ha det så bra på alla hjärtans dag. Din blogg har verkligen varit kul och intressant att läsa.

Som sagt du får ha det så bra. Så syns vi när du kommer tillbaka till Sverige och Falun.



kramar Maja

2009-02-14 @ 12:49:53
Postat av: Kesti

Hej!

En aktiv kommentarskrivare som läser bloggen flera gånger om emmellanåt. Här tänker vi på dig med på Valentines day.

Stor kram en härliga lillasis. (L) Passar bra idag att du lärt mig dataspråket.

2009-02-14 @ 19:28:58
Postat av: Solan

Hej goa Ingrid ,här har du en som läser din blogg varje dag,ibland flera ggr om dagen,om o. om igen.Du verkar ha det så kul där i USA.

Här hemma har vi haft en underbar vinterdag med sol och gnistrande vit snö.I år är det faktiskt VINTER och jag gillar det.Sänder dig massor med hjärtan och kramar på alla hjärtansdag.Ta hand om dig/Solveig

2009-02-14 @ 22:52:30
URL: http://m-fors.bloggagratis.se
Postat av: mamma

och så var det lilla mammas tur att skicka kramar dagen efter men det går väl lika bra hoppas jag. Jag åker till Johanna på tisdag och är hemma innan du kommer hem, längtar efter att få krama dig och sitta i soffan och mysa......kram

2009-02-15 @ 10:54:45
Postat av: Eva-Lena

Hej Ingrid! är inne och läser ofta i din blogg tycker dina äventyr är spännande och roliga att läsa om.........Eva-lena

2009-02-15 @ 18:34:48
Postat av: Emilia

lusselelleeeeee

2009-02-17 @ 00:16:40
Postat av: Patrik

High five

2009-02-17 @ 12:32:02
URL: http://patrikho.blogg.se/
Postat av: marielle

här är jag igen :) efter väldigt lång frånvaro som jag ber om ursäkt för men jag har inget internet. tänkte i vilket fall säga att jag saknar dig galet mkt & laddar upp inför massa skoj med dig. jag behöver lite galenskap med dig. NU, eller VÄLDIGT SNART! :D

2009-02-17 @ 20:45:58
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag läser din blogg ofta :) /Emma

2009-02-17 @ 22:52:46
Postat av: Henke

Jag erkänner, de finns en blogg jag läser. Kanske inte så ofta, men mykke. För att den/du e så bra.

2009-02-25 @ 20:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0