3december - Julklappar från Indien & USA

Här sitter en mycket glad ( och nervös) Ingrid som precis fått hem julklappar från både Indien och USA. Fick kort från på dom små sötnosarna och även mitt favoritjulgodis, då kan man inte bli annat än glad. Tack mamms för skor och fina smycken, allting passade perfekt så det blir till att fylla resväskan lite mera:) Och Carina för den söta väskan och the't som skapar sånna där mysiga minnen från alla stunder med varmt te, filmkvällar & mysiga stunder med dig.

Nu ska jag snart krypa till kojs efter lite kvalitetstid med papi, men först dricka en kopp med peppermint hot Chocolate ( hela vägen från Colorado).

Imorgon är det dags att packa klart det sista, sova en natt på Arlanda för att sen bege sig mot nya mål:)

tacktacktack alla söta små julnissar:)

Puss&Kram
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Carina

Åh vilken härlig blogg du har! äntligen kan jag vara med och läsa om dina äventyr. bra att du tagit bort lösenord för jag tappade hela tiden bort det när du var i USA. Va trevligt att du gillade presenten!:D Önskar dig allt gott och hoppas du kommer stor trivas. KRamåPuss

2009-12-04 @ 13:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0