2 december 2009 - Gran Canaria & Fickparkeringsförsök

Hej alla.

Nu är det äntligen dags att återuppta bloggen. Känns ganska roligt att jag inte använt den på så lång tid och senast jag skrev lovade jag att uppdatera vid nästa äventyr. Så nu är det dags.
Lördag klockan 10.00 avgår flyget mot Gran Canaria, närmare bestämt Puerto Rico för reseledar jobb! Är peppad, glad, nervös och sitter här med tusen känslor.

Fick idag reda på att Kanarieöarna, Puerto Rico är en stad fylld av fickparkeringar (!). Ni som känner mig vet hur begåvad jag är på att få in bilen mellan två andra bilar. Fast idag blev det fart, ner till Malung för lite övningkörning med Hanna och jag har inte skrattat så mycket på länge. Är ju inte oftast man får tutande bilister ( i Malung alltså), skrattande promenerare som nyfiket undrar vem i allsin dar som sitter där i bilen.

Nu ska jag springa runt lite mer i de nyinköpta pumpsen, så jag är redo för flygplatser, utflykter, transferbussar & mycket därtill. NUNUNU!

PUSS
Ingrid

 



Kommentarer
Postat av: anna

hej ingrid din lilla stjärna,

snart är det jul och du är min söta tärna.

jag är glad för din skull,

ta med dig något hem till mig genom en tull.

avundsjuk är jag förstås såklart en massa,

du är bäst, utklassar de kassa!

du kommer äga spanien det vet jag,

för du är söt och jag saknar dig!

puss, ha det toppen ingrid!



2009-12-02 @ 22:40:52
URL: http://annapannanilsson.blogg.se/
Postat av: emilia

alltså hahahahaha jag sitter och fnissar blixten!

för det första ser jag dig omkringspringandes i dina tantpumps liksom du sprang runt på skohuset i alla fart... ;) och sen att du kommer bli världsbäst på fickparkeringar, för det tvivlar jag inte på!

sola åt mig. püss

2009-12-03 @ 22:07:32
Postat av: Elin

Så glad att bloggen är igång igen! Du är som klippt och skuren för reseledaryrket och kommer garanterat få en fin solbränna (glöm inte spf nu!!! :P), massa nya äventyr och massa fantastiskt roliga historier att berätta i äkta Ingrid ära! Jag ser fram emot det.

Hade nästan glömt bort hur snygg din design är , hahah, (stolt). Passar ju asbra på en reseledar-blogg!



PUSSSSAAAR!

2009-12-04 @ 01:59:53
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: malin

Tjoho vad roligt :) Såg i Crins blogg att du ska börja skriva igen. Skoj skoj skoj :) Gud vad kul att du ska till kanarieöarna! Vi får styra ihop ett tjejgäng & hälsa på dig :) Puss!

2009-12-04 @ 18:36:31
URL: http://maohlin.blogg.se/
Postat av: Emma

Nejmen Ingrid vad roligt! Nu ska jag minsann följa din blogg slaviskt! Jag går ju uppenbarligen i dina fotspår, haha! Jag håller med Malin, vi kommer! Ha det så bra fining! Puss!

2009-12-08 @ 10:42:53
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0