15december - Lucia & första Service

Hej alla därhemma!

Kändes ju ganska otroligt att det var Luciadagen igår då det under dagen var ca 24 grader varmt. Trodde nog inte att jag skulle få så mycket julstämning, men en liten suprise väckte oss klockan 06.00! Våran lägenhet är tvåvånings och jag vaknar av våran något hetsiga ringklocka på dörren och förstod inte alls vad som hände. 1: Jag har försovit mig, 2: Det är fest, 3: Någon står utanför våran dörr och är galen. Nummer 4 som svar, det var PLI ( Playa del Inges) som bestämt sig för lussetåg. Pepparkakor, och sång :) Ljuvlig sådär på morgonkvisten, haha.

Idag har jag haft min första service och är helt slut, så mycket att tänka på och lära sig & jag tror aldrig jag varit så nervös någonsin.. Det gick iallfall ok, dock finns det 1000000 saker kvar att lära.
Nu ska jag hem för lite lunch och imorgon ska jag njuuuuta av första lediga dagen:)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: elisty

haha Ingrid, jag vet inte om du sett mitt sms som jag skickade dig igår! Men detta är helt sjukt! Igår när jag satt på tåget hem från Stockholm till Uppsala, gissa vem som gick förbi??? STALKERN!!!! Hahaha, jag dog! Han verkligen förföljer oss, han kommer aldrig försvinna från våra liv. Rätt som det är kommer du stöta på honom där nere i Gran Canaria! :P haha så sjukt! Men hoppas du har det bra och allt går bra :) Pusskram

2009-12-14 @ 19:52:06
URL: http://elisty.blogg.se/
Postat av: Elin

Spejsigt!

Hoppas du får en helhärlig ledig dag, kan nästan inte tänka mig annat, faktiskt. ;)

2009-12-14 @ 23:58:30
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Carina

Ingrid!! låter som förvirringen är total och jag kan se en sprallig och glad Inka framför mig. du kommer fixa allt så bra på ditt vis:) tänker på dig! pussar och kramar

2009-12-16 @ 16:32:31
Postat av: mamma

håll ut i röran, du är nybörjare....bravo Ingrid säger lilla mamma och skickar massor av kramar

2009-12-16 @ 21:12:40
Postat av: Alexandra

Ledig dag är du värd gullet! Missin you <3

2009-12-17 @ 10:58:21
URL: http://plymis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0