16november- Helgen

Hej Sverige!

Fredag Lördag Söndag och jag är nöjd med helgen, särsklit efter att ha visat mina superkrafter och brilianta bowlingförmåga. Jag menar vem börjar spelet med en strike, blir sådär lagomt supermallig och fortsätter ( kanske p.g.a malligheten), med att nolla iallfall 4 gånger på raken! 
Fredagens bästa var dock då jag och Elin skulle gå på toaletten, allting börjar med att jag ville ha ett kort då jag satt på en jättestor papperskorg som var superostabil, för jag ville visa att jag kunde sitta på den utan att jag skulle ramla.. Men gick det, NEJ? Lyckades riva ner hela papperskorgen och så även Elin när det var hennes tur, fråga mig inte varför jag fick idén för jag har faktist inte en aning.. Då vi iallfall kommit ut från toaletten kom paparatzzin själv  på att hon skulle ta kort på den manliga toalettskylten, fråga mig inte om den idén heller för jag har inte ett klokt svar. Det jag inte tänkte på var att det faktist kan komma ut människor därifrån och sjävklart råkar det blixtra till då en gubbe kommer ut. Han såg sådär lagomt livrädd ut och tittade på oss som vi var från en annan planet, Sverige? Jag bad inte  om ursäkt eller tackade för att få honom på bild, utan vi skyndade oss istället skrattande därifrån! Jisses, inga fler toalettbesök på bowlinghallen!
Lördagen lyckades jag  hamna på forever 21 ännu än gång och jag LOVAR jag hade shopstop och jag gjorde mitt bästa, men rätt som det är så stod jag där med en gul forever påse i handen innehållande ett par supersnygga klackskor och en tröja och jag vet inte hur det gick till!
Lördagskvällen tillbringades med mycket lek och mys med världens härligaste småtjejer, Skyler och Isabelle. Vad kan vara mysigare än att ligga och prata hemlisar med Skyler ( 5år) då Isabelle sover, fick lära henne att göra flätor i håret och nästa gång jag kommer och hälsar på har Skyler lovat att komma ihåg de svenska magiska orden som hon lärde sig senast då jag var där: "Jag älskar deidei "
Imorse då öppnade dörren möttes jag av  stålande sol, värme och termonetern visade på 20g, vintern har bestämt sig för att vänta ett tag till och jag är glad att jag har bildbevis för att den hälsade på oss en dag för nu har det vita återgått till grönt gräs igen!
Puss&Kram
Ingrid





Kommentarer
Postat av: Kesti

Hej!

Det är välan bara Ingrid Söderbäck som gör storstilade äventyr av en vinglig papperskorg och en toalettskylt. :)

Iallfall, så snart är du i ännn mer varm värme. Härligt!

Kram.



2008-11-17 @ 09:26:42
Postat av: mamma

Ja vad ska man säga om sin tokhärliga dotter...huvudsaken ni har roligt och det verkar ni ha. har du kollat L.A.och bränderna undar orolig mor..står även idag i tidningarna. Flickorna är jättesöta. Jag har varit ledig idag och gått skogspromenad med Hektor på snötäckr mark och - två grader, nu eldar vi kokspisen och har det gott. KRAMAR

2008-11-17 @ 16:43:41
Postat av: Elin

Åhhhh fina bilder, du verkar verkligen ha det kul därborta! :D Skyler, värsta fina namnet ju!!

Håll dig borta från toaletter, det verkar ju inte gå så bra för dig där ;) (med tanke på man-kvinnan). Hahaha!

PUSSPUSS!

2008-11-17 @ 19:33:51
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: alexandra

ännu en vrickad hellg på vrickade ställen med helvrickade människor..... allt det där vrickade - det hör ihop :) toppendenver & toppentid är vad vi har smuuuul :)

2008-11-17 @ 20:50:44
URL: http://plymis.blogspot.com
Postat av: Emilia

alltså jag vill vara där du är. Kom hem och mys en aning. eller så kommer jag till dig, bättre idé. PUSS!

2008-11-17 @ 20:59:32
Postat av: Kesti

Hej!

Har också sett det här med bränderna, har du kollat det ordentligt,Verkar lite otäckt, vart var det ni skulle, du kan välan kika på det litegranna så du vet hur naturläget ser ut där nere.

Kram

2008-11-18 @ 09:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0