11november- Californinen, Hanna&Tantvarning!

Hej!
Jag tror inte att jag har riktigt förstått hur nära det är tills jag står på Los Angeles flygplats tillsammans med Hanna, jag tror inte riktigt att jag insett att hon faktist ska hit i 3 underbara veckor och det jag verkligen inte förstått är att hon är här om 2 veckor! Jag längtar verkligen, sådär jättemycket! Vet även av säkra källor att det finns massa marabou choklad nerpackat i väskan och kan ju inte låta bli att se fram emot det också. Jag menar m&m har sin charm, men vad går upp mot marabouchoklad och mjölk!
Sen kom jag på en till grej som jag inte berättat om, har fått en ny kvällsrutin, varje kväll har jag och Alexadra över skype en bingolotto turnering som sker precis innan vi ska sova. På med datorn, bingo sen släck och godnatt, jag vet inte men någon sorts tanke passerade, tantvarning? ;)
Engelskalektion idag och det ska bli riktigt roligt, dock kanske jag bör satsta på det här " att tänka innan man talar" Första lektionen under engelskan pratade vi om om olika djur och läraren frågade vad som hade sex ben, varav Ingrid Söderbäck som vill svara snabbt utbrister: SPIDER! Spridda skratt och en något förvånad lärare, det var väl sånt man lärde sig i första klass, right? ;)

California here we come och spindeln har 8 ben!
Puss&Kram
Ingrid


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha till och med jag vet att spindeln inte har sex ben, men det var ett väldans bra försök där ingrid:D haha och faktiskt så är det nästan bara 1 vecka kvar nu. :D jag längtar sååååå!:)

2008-11-11 @ 19:06:44
Postat av: Elin

Aaah, jag är så sjukt avundsjuk! Vill också vara i californien i 3 veckor med Ingrid!!! :D

HAhahaha, det är lätt att tänka fel ibland gumsan, jag skulle också kunnat utbrista nått sånt ! :)

2008-11-11 @ 20:24:44
URL: http://hejhenning.blogg.se/
Postat av: Kesti

Hej!

Vill inte verka dum men det första jag tänkte var också spindel, innan jag läst färdigt, så det finns fler som inte riktigt tänker klart ibland.

Förstår att du längtar efter både Hanna och chokad, det låter härligt med sällskap och choklad med mjölk är en optimal kombination, har de god mjölk i Usa minns att Johanna lurade i mig något i Malaysia som "smakar precis som hemma" citat Johanna som vant sig vid mystiska smaker, det gjorde den Inte.

Ha det gott, du är världens bästa Ingrid hela tiden. Puss puss.

2008-11-11 @ 23:11:01
Postat av: Patrik

Jag lär bara fråga en fråga? är du verkligen där på aupair? allt jag har hört är hur kul du har haft det och det glädjer mig ska du veta.. :D:D Tänkte bara fråga hur du har det med familjen :D



Saknar dig!!



Patrik

2008-11-11 @ 23:41:51
Postat av: Lina

Låter ju bra! har du kommit ikapp med poängen på bingo än? sist jag hörde om ställningen stog det ju 14-3 tillalexandra! :P haha



ses imorrn! :D

pusspuss

2008-11-12 @ 05:05:28
Postat av: Solan

Hahaha,,, fortsätt att vara som du är,,,

Härliga spontana Ingrid.

Vet du att läsa i din blogg är för mig

dagens höjdpunkt.Kram/Solan

2008-11-12 @ 12:46:12
URL: http://m-fors.bloggagratis.se
Postat av: Britta

Vadå tantvarning! jag har inte spelat Bingo sedan jag var 22 år. Det var i och för sig både första och sista gången. Jag spelade för att man blev bjuden på gott kaffebröd. Vem har för resten tid att räkna benen på en spindel, de sticker ju undan så snabbt. Det är lättare med större djur. Jag hade gärna velat vara en liten mus i Hanna Pannas väska när hon åker. Var rädda om er. Kramar Britta

2008-11-12 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0