5december- Magsjuka härjar, julparad&julstämning

Hej alla därhemma!
Livet rullar på fortare än vanligt och vänder hit och dit i nya riktingar, här härjar magsjuka och klockan är 3 på natten. Hanna har blivit superdålig så jag har precis avslutat samtal med Delta Airlines och bokat om hennes flyg till tisdag eftersom hon inte skulle kunna flyga imorgon. Har lärt mig en sak utav detta, efter att jag hade haft magsjuka, har vi skämtat och jag har sagt: Hanna, kan inte du se till att få magsjuka på söndag innan du ska åka hem, så kan vi boka om biljetten och du stannar längre, och vad händer...? Inte visste jag att mina ord hade så stor inverkan på magsjuka!
Dagen har annars varit väldigt bra, har slagit in alla julklappar till hemma, dock hanns det inte med några rim så det får bli en nödlösning på detta, har skrivit nummer på alla paket så jag kommer ihåg vad det är i dom, och sen får jag skicka rimmen hem till Gälös lite senare ( förvarning familjen på att det är världens absolut fulaste godjullappar!). Jag blev så trött så det slutade med att jag bara skrev namnen på paketen, men det blir bättring sen;)
Har varit nere DownTown idag på julparad och ännu mera julstämning har innfunnit sig hos fröken söderbäck, julmusik, orkestrar och alla möjliga sorters julfilurer fyllde upp gatan med ljus och musik, avslutades med glögg och våffla!
Nu ska jag sova, även fast det där supertrötta har gått över till pigghet så vet jag att jag kommer somna så fort jag bäddat soffan och lägger huvudet på kudden.
Vips och Godnatt
Ingrid

Kommentarer
Postat av: Elin

Ajajaj, stackars Hanna! Vilken otur ni hade då! Ja tänk ibland måste man verkligen komma ihåg att säga "peppar peppar"!

Härligt att du kommer i stämning för julhelgen därborta och att det inte blir "to much" liksom! :)

2008-12-07 @ 16:21:36
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: marielle

åh vad bra att du är bättre men vad typiskt att hanna blev sjuk, eller var det kanske inte det? ;) haha iaf så vill jag bara säga att jag saknar dig heeps! skype as soon as possible!

2008-12-07 @ 16:39:28
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Kesti

Hej!

Så mysigt med julstämningen, ta mycket kort så vi kan se när du kommer hem, om du vill förstås. Satsar på att skicka lite julhemlisar till Usa men är inte säker på att de hinner fram till själva aftonen (det vet bara posten) men annars blir det mellandags hemligheter istället.

Ha det gott. Kramar till båda som förhoppningsvis är krya vid det här laget :)

2008-12-08 @ 12:48:40
Postat av: Malin

Jul i USA det måste vara något aldeles speciellt det :)

2008-12-08 @ 13:23:20
Postat av: alexandra

HAHAHAHA bara två dagar fel på datumet babeeeeeeee??? ;)

2008-12-08 @ 19:08:32
URL: http://plymis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0