25december- Pannkaksfrukost&Juldag

Hej alla svenska julnissar!

Här är klockan två på natten och det är dags för sömn efter en mycket härlig juldag. Väcktes imorse av en mycket ivrig Sebastian som slängde upp dörren till mitt rum, hoppade upp i sängen och berättade att jag måste skynda mig upp för att tomten hade kommit. Och visst hade han det, tre julstrumpor satt ovanför spisen, mjölken var uppducken och kakorna slut så visst hade han varit här under natten. Jag tror även att han verkligen tjuvkikat på mig och sett var jag tillbringar kvällarna eftersom min strumpa innehöll ett giftcard på Starbucks och en liten starbucksmugg att hänga i granen nästa år:) Gick runt och myste i pyamasen hela morgonen och alla åt en riktigt Juldagsfrukost bestående av Amerikanska pannkakor och sirap. Efter frukosten blev det promenad ute i det härliga vädret och kvällen blev det ett riktigt juldagsbord med allt vad det innebär, dock helt olikt det svenska julbordet:)
Både julafton&juldagen har varit två toppendagar och jag ska somna med några erfarenheter rikare.
Godnatt alla där hemma!
Puss&Kram
Ingrid



Kommentarer
Postat av: marielle

åh vilkn tur att tomten tog sig ner genom skorstenen :) jag saaaaknar dig

2008-12-26 @ 13:00:09
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Åhhh! Myyys! :D

2008-12-27 @ 00:16:53
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Kesti

Hej!

Det var en tomte som visste vad du gillar, härligt att du har haft det så skoj och det var ju skönt att tomten gillade både mjölk och kakor.

Stora kramar

2008-12-27 @ 00:40:15
Postat av: alexandra

HAHAHA första gången du vågade dig upp i pyamasen dessutom. inte illa pinkat ;)

2008-12-27 @ 04:44:21
URL: http://plymis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0