24december- Julafton

God jul alla därhemma!
Nu är det natt i Sverige och imorgon då ni vaknar är det julaftonsmorgon,hoppas ni alla får världens bästa jul!
Här har jag precis gjort mitt absolut första ( och sista pepparkakshus), det tog ca 2h av tålamod och väl färdigt skulle jag göra en dörr, vilket resulterade i att hela huset brakade ihop. Nya tag och jag klistrade ihop allt, dags för att ta kort på huset brakade taket ännu en gång och m&m flög åt alla håll. Klistrade ihop igen och då det var dags för det slutsliga kortet var batteriet slut i kameran, men nu är huset på plats med 15 ihopklistrade delar fast på plats är det!

En gång till: God jul och ni är världens bästa familj, alla dagar&alla kvällar& jag älskar er, hälsa tomten från mig:)



Kommentarer
Postat av: Hanna

God Jul världens bästa Ingrid! jag saknar dig till tusen. hälsa usatomten från mig;)

2008-12-24 @ 11:06:40
Postat av: Elsa

Hahaha fint huset var.. i alla fall när det stog upp:) jag akn meddela dig att även över internet finns möjlighet att pröva för rollen som brunn.. men barbro hälsar att där borta i usa i alal fall kanske klarar dog från att fastna med handen i spiran!! hoppas att du ahr en underbar julafton söta lillasyster!! Vi tänker på dig o helmer åker runt i sin "för nuvarande är dte nog en brandbil" o släcker bränder emd ficklampean.. ha det nu super o hälsa usatomten att ahn kan komma genom skorstenen här i morgon bitti också om han vill!! massa julekramar

2008-12-24 @ 11:34:56
Postat av: Acke och Åshild

Sänder en julhälsning från guckoholen! Här är det julfika med rullrån, mums! och vi hoppas det kommer en tomte och att du varit snäll! Julklem!

2008-12-24 @ 12:12:38
Postat av: Emma, Solveig och Curth

GOD JUL Ingrid! Hoppas du får en riktig bra julafton och juldag i USA med massa god mat och massa fina klappar!

Julekramar från skogsvägen

2008-12-24 @ 13:07:57
URL: http://rockon86.blogg.se/
Postat av: Elin

GOD JUL min älskade vän!!! Hoppas du får en underbar julhelg! Det tänker jag ha iallafall!



VI SES PÅ FEJJAN! PUSSS

2008-12-24 @ 14:10:12
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Kesti

Hej!

God Jul väldens bästa minsta lillasis. Ha en härligt julafton och passa på att njuta av alla spännande andra traditioner. Kom ihåg bara, stoppa inga fingrar i julspiror eller andra lockade grejer och för min del behöver du inte vara brunn här heller (det kommer jag stå fast vid eftersom att tomten valde att bojkotta mitt paket det året som vi så trevligt delade ut roller till alla).

Ha en supermysig dag.

Kramar

2008-12-25 @ 00:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0