14december- Sömnpratare&tredjeadvent

Hej alla därhemma!
Sitter på Alexandras mjuka golv och tänkte passa på att skriva ett blogginlägg innan blixten har duchat klart, idag är det söndag och snart ska vi iväg på julmys, äta svensk julbort och kolla på Kalle Anka och det ska bli myspys! Helgen har varit superskön och mysig och bästa dagen var lördagen, där vi egentligen gjorde ingenting. Började på Target och fortsatte sedan med att virra bort oss påväg hem till Alexandra utanför Cherry Creek och som ni vet så är ju jag och lokalsinne bästa vänner, vilket resluterade i att mina råd var noll värda!
Väl framme hos Alexandra blev det film och godis och då det var dags för att sova hade sömnen bestämt sig för att lysa med sin frånvaro, för både mig och Alexandra. Lina la huvudet på kudde och sen var hon borta medan jag och Alexandra sa godnatt 15.000 gånger när vi tillsut bestämde oss för att köra golvmysprat i repris. Så där låg vi, i köket på golvet med varsin temugg och macka till klockan blev halv 4, nedsläckt i hela köket med ljustaken som enda ljus. Sen lyckades jag somna och vaknade halv 11 av att Lina och Alexandra frågade om jag varit vaken för ca 5minuter sen, och nej det hade jag inte. För tydligen hade jag hållit ordentlig låda, sagt att Alexandra spottat i min mun och att hon fick mitt spott på hennes mun, suttit upp och pratat med henne och rätt som det var hade jag bett henne att hålla tyst. Jag och nätter, sov inte med mig..
Nu ska vi lyssna på lite julmusikk och adventsmysa och jag ska glömma bort att alla mina pengar precis försvann iväg till Victoria Secret, fast nöjd är jag minsann:)
Puss&Kram
Ingrid




Kommentarer
Postat av: marielle

ja jag som sovit med dig vet att det är en upplevelse. ont gör det. INGRID VI MÅSTE SKYPEA IMORGON, jag åker ju sen!

2008-12-14 @ 23:41:09
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Kesti

Hej!

Det var ju skönt att resten av helgen artade sig till det bättre efter jobb och hemlängtan. Låter helt rätt att sätta sprätt på penningarna på Viktoria Secret, gissar att du känner dig snygg och kanske lite lyxig.

Ha en mysig dag lilla sömntut.

Kramar



2008-12-15 @ 09:52:59
Postat av: Elin

Åhhh! Vad mysigt! Skulle nästan betala en smärre förmögenhet om du kunde komma hit, dricka te och prata med mig! Vi kunde ligga på mitt köksgolv om det passar dig bättre ;)

Hahaha, nej dig ska man inte sova med, eller åtminstonne ska man minnas att det är din onda styvsyster som härskar nattetid! Vi kan kalla henne INGA FROM SWEDEN!



pusspådigmysunge!

2008-12-15 @ 21:16:02
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0